Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/32493
Title: IMPLEMENTACION DE LA ESTRATEGIA DE INBOUND MARKETING PARA EL SUPERMERCADO “PACHA”
Authors: IMACA FERNANDEZ, PAOLA ALEJANDRA
Keywords: Oferta, Inbound Marketing, supermercado, leads
Issue Date: 4-Aug-2022
Abstract: IMPLEMENTACION DE LA ESTRATEGIA DE INBOUND MARKETING PARA EL SUPERMERCADO “PACHA”
Description: Diplomado Marketing Digital, Comercio Electrónico y e-business 1ra. Versión - NOMBRE: IMACA FERNANDEZ PAOLA ALEJANDRA Correo electrónico: AZULALA.18@GMAIL.COM
URI: http://hdl.handle.net/123456789/32493
Appears in Collections:7.-Trabajos Finales de Doble Titulación

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
V5-MKTD-1gE PAOLA ALEJANDRA IMACA FERNANDEZ.pdf2.31 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.